بهترین هتل های کیش
نوشته شده توسط : talary

هتل گامبرون کیش

 

هتل گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸ متر بنا شده است.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن آنها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده است و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شده است.

 

امکانات هتل:

 

هتل گامبرون کیش برای مسافران تور کیش خدماتی نظیر : رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش،سونا،جکوزی،استخرروباز،خشکشویی،سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، سالن ماساژ،روم سرویس،صندوق امانات، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری،صبحانه،نهار و شام ، ترانسفر رفت و برگشت ،مسافران کیش می توانند با اقامت در این هتل لحظات شادی را تجربه کنند.

امکانات اتاق ها :

 

هتل گامبرون کیش دارای اتاق های دو تخته و سه تخته است و خدمات رفاهی شما میهمانان تور کیش در این هتل فراهم شده است. این خدمات شامل: تخت راحتی ،حمام ،سشوار,لوازم بهداشتی،تلوییزیون ،ماهواره ,تراس با ویو مناسب , اینترنت و... می باشد.

 

هتل گامبرون کیش خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

هتل مارینا پارک کیش

 

 

یکی از مجلل ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش هتل مارینا پارک می باشد.از فضای بیرونی هتل مارینا پارک کیش شاهد فضاي سبز زيبا و آبنماهاي بسيار جذاب هستیم که در دو طرف ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و بسيار زيباي خليج فارس نظره مسافران تور کیش را به خود جلب می کند. اتاق های این هتل بسیار شیک و مدرن با امکاناتی عالی و خوب می باشد.

 

 

امکانات هتل مارینا پارک کیش :

استخر سرپوشیده و استخر های آب شیرین متعدد،, سالن بدنسازی, سونا, جکوزی , اسپا و ماساژ تایلندی , زمین استاندارد تنیس ,ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، پارک بازی مجلل , پارک دارای فضای سبز ،آب نما,کافی شاپ مخصوص مسافران تور کیش, کافی نت, و ... که در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

 

 

 

 

 

گردشگران تور کیش که قصد رزرو هتل در کیش را دارند رزرو هتل مارینا پارک کیش را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش در فاصله 5 کیلومتری فرودگاه کیش قرار دارد و تامرکز خرید فقط 5 دقیقه فاصلخه دارد.این هتل  در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره کیش با زير بناء 42.800 مترمربع ساخته شده است و در بلندترین منطقه شمال شرقی جزیره زیبای کیشمشرف به دریای نیلگون خلیج فارس واقع شده است .این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این جزیره رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهند نمود.

امکانات هتل :

 

هتل ارم کیش دارای خدماتی نظیر :رستوران با غذاهای متنوع (گردان ، سنتی )، کافي شاپ، فست فود، تالار ازدواج و جشن تولد و دو سالن آمفي تئاتر، يک سالن کنفرانس، کلوپ ورزشي وتفريحي ،ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که 70 درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.از دیگر خدمات هتل :سالن بيليارد ، پينت بال ،سالن برف بازى ، محل نگهدارى كودكان، به مساحت 800 متر مربع براى آقايان و بانوان ،سوناى خشك و بخار، سالن بدنسازى ،استخر كودكان ،كافى شاپ ، سالن ماساژ ، آب درمانى ،ورزشى(واليبال،بسكتبال،هندبال،فوتسال،زمين مينى،گلف،تنيس)و ... می باشد.هتل ارم کیش با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل ارم کیش دارای 210 باب اتاق، 30 سوئیت ، 140 سوئیت آپارتمان و دو استخر و سونا به همراه سایر امکانات مانند: تلوییزیون ، تخت راحتی ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، اتو ، تراس ، صندوق امانات و .... را داراست. 

جهت رزرو هتل ارم کیش با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل سورینت صدف کیش

 

هتل سورینت صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى با نمايى به شکل صدف در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسيدو در در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره و روبروی دانشگاه بین المللی جزیره کیش قرار گرفته است و  فاصله آن تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد .در هنگام ورود به هتل صدف کیش با لابی زیبایی مواجه خواهید شد با کف سنگی و نقش معماری ایرانی که متقارن با آن را در سقف لابی مشاهده خواهید کرد. تعبیه آسانسور شیشه ای پانوراما و پله هایی که با نور تزیین شده و به دور آسانسور پیچیده شده به زیبایی لابی میافزاید.

امکانات هتل :

 

 

هتل سورینت صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفريحى و رستوران هاى متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده برای ميهمانان فراهم آورد.رستوران کوه نور، رستوران کولیزه تنها رستوران جزیره با طراحی به سبک ایتالیا، رستوران دلفین و رستوران چینی دورین، سه کافی شاپ، سالن بیلیارد، بولینگ، اینترنت وایرلس، استخر روباز، جکوزی در تعدادی از اتاق ها، سالن کنفرانس، کافی نت ، آرایشگاه ،روم سرويس ، پذيرش 24 ساعته ،لاندری ،خشکشویی ،خدمات اتو ،صبحانه و نهار در اتاق ، اجاره ماشين ، تبديل ارز ، اجاره ماشين بدون راننده ،خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان ،مكالمه كاركنان مسلط به زبان عربي و مسلط به زبان انگليسي از دیگر خدماتی است که این هتل به مسافران تور کیش ارائه می دهد.

امکانات اتاق :

 

اتاق هاي هتل سورینت صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد. این هتل داراى ۵۴ اتاق باب سوئیت دو تخته و سه تخته است. یخچال,سیستم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی ,صندوق امانات ,سشوار ،ماهواره ، تلویزیون ، اینترنت در اتاق از دیگر امکانات این هتل است.مسافران تور کیش با انتخاب این هتل میتوانند خاطره خوبی را از این سفر با خود به همراه داشته باشند.

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

هتل آفتاب شرق کیش

 

هتل آفتاب شرق کیش سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع برای پذیرایی از شما میهمانان محترم تور کیش تاسیس گردید.این هتل ۳ ستاره در منطقه بومی نشین جزیره کیش، در ابتدای جاده جهان واقع گردیده است. هتل 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

هتل آفتاب شرق کیش امکانات رفاهی مانند : لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی و... را داراست.هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید.

امکانات اتاق ها :

 

هتل آفتاب شرق کیش با ظرفیت 47 باب اتاق می باشد.

 

 

شما میهمانان گرامی تور کیش می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

 تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

 تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش, مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: